Bara lite nyfiken. Vad gör dig kräsen?
Äsch mest bara att om man får välja så blir det Boeing framför Airbus, inget annat
Bara lite nyfiken. Vad gör dig kräsen?
Äsch mest bara att om man får välja så blir det Boeing framför Airbus, inget annat
Tack för alla svar! Ni är ju helt grymma
En fd kollega till mig sa något kring att om man når EBD så finns det ingen risk för att ens poäng brinner inne. Kommer som snart nybliven pappa ha liiite svårare att dra med frugan på en longhaul Visst ambitionen här på forumet är väl å andra sidan inte att poängen ska ligga och skvalpa men visst är det så att poängen låses om man är EBD?
Är det någon som kan även vänligen förklara detta med Betalo vs Eurobonus. Är det något att satsa på? Funkar det så att man connectar sitt redan befintliga AMEX eller MC därigenom och betalar sin räkning därifrån?
Så ett exempel:
Jag får min månadsfaktura från AMEX på säg 30.000 SEK och med mitt AMEX premium så ger detta 4500 extrapoäng.
Om jag betalar fakturan via Betalo så får jag vadå i extrapoäng? Likaså kommer denna betalningen på min AMEX faktura att komma på nästkommande faktura på AMEX?
Jag trodde att Betalo funkade ungefär som en vanlig bank med ett vanligt konto där man har sina pengar och därifrån betalar sin faktura, inte att man bara ansluter sitt kort och betalar detta med sin kredit.
Mitt problem isf är att jag inte har tillräckligt hög kredit för att kunna göra så. Ursäkta om det blev rörigt så vänligen förklara tack
Du får inte betala din amex-räkning med amex, så det där är ett väldigt dåligt exempel.Så ett exempel:
Jag får min månadsfaktura från AMEX på säg 30.000 SEK och med mitt AMEX premium så ger detta 4500 extrapoäng.
Om jag betalar fakturan via Betalo så får jag vadå i extrapoäng? Likaså kommer denna betalningen på min AMEX faktura att komma på nästkommande faktura på AMEX?
Du får inte betala din amex-räkning med amex, så det där är ett väldigt dåligt exempel.
Ja, det brukar gå bra.OK dåligt exempel men t.ex hyran osv?
Du genererar poäng via kreditkortet du betalar med.Vad är vitsen med Betalo? Vad genererar det?