Senaste nytt

Vill SAS se pass för spädbarn vid resa till Palma, Mallorca?

Bryant

Medlem
Igår var det passkontroll vid gate på AMS från Köpenhamn...

Ang. infant och pass: det var faktiskt ett av de första steg jag tog (sjukt egentligen, jag vet) och idag ska jag hämta ut pass för min dotter.

Vi skaffade ett pass åt E 2,5 månad. Inför resan i sommar var vi tvungna att skaffa nytt. Vågar inte chansa att resa till USA med ett passkort där hon är 2,5 månad. Hon är ju stor nu! Hela 19 månader
 

Claes L

Medlem
Ang. infant och pass: det var faktiskt ett av de första steg jag tog (sjukt egentligen, jag vet) och idag ska jag hämta ut pass för min dotter.

Vi bokade USA resa när sonen va 4 dagar gammal och satt bara å väntade på när alla papper skulle bli klara så vi fick beställa ett pass :cool:
 

Agö

Medlem
Pass till USA är ju givet, gjorde vi också. Det roliga är ju att vår son är 5 mån på bilden, och passet är giltigt i 5 år. Komiskt är ordet.
Eller hur! Garvade gott åt passfotot, ett öga öppet efter att hon sovit i en timme medan vi väntade. Vore trevligt om Malmö kunde ordna bokade besök för övrigt.
 

anjak

Medlem
Själv sitter jag i Prag nu utan pass, lyckades ta mig hit med körkort från Kastrup med kommentaren att du åker på egen risk inte säkert du kommer hem. Ja vi får väl se imorgon hur det går, kan i och för sig tänka mig sämre ställen att bli fast på än ett varmt och soligt Prag ;)
 
Toppen