Senaste nytt

Vill hitta en kärleks-awardresa till New York under juli? Need help!

Renato

Medlem
Jag har försökt söka själv men varit svårt.
Uppskattar all hjälp då denna resa är väldigt viktig av privata skäl



Varifrån vill du börja din resa? Kastrup, Köpenhamn
Var är din destination? New York
När vill/behöver du resa ut? Juli, flexibelt.
När vill/behöver du komma hem? Juli, flexibelt.
Hur länge vill du vara borta? 6-8 nätter
Hur många personer som skall resa? 2 stycken
I vilken kabinklass? Helst Business/First
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance (EuroBonus-poäng)
Vad är din budget? (per person) Har totalt 135 tusen EuroBonus-poäng samt 1 st 2-4-1 voucher
Vad är det viktigaste för dig? En bekväm resa där jag får mest valuta för vouchern.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej.

Tack
 

palmen

Moderator
Med så kort framförhållning och i absoluta peak season får du nog vara glad om du hittar något. Gjorde lite snabba sökningar på SAS hemsida och hittar följande för 2 personer som passar dina kriterier. Du bör enkelt hitta dessa själv om du söker på SAS hemsida.
upload_2022-4-20_1-5-21.png

upload_2022-4-20_1-6-3.png


Att boka First kan du glömma, dels har du inte poängen till det och det är bara Lufthansa som skulle vara möjliget och de släpper inga platser förrän tidigast någon dag innan till Eurobonus.

Om jag vore du skulle jag boka på en gång, kommer med stor sannolikhet inte bli fler platser tillgängliga, och om någo bättre dyker upp kan du ju alltid boka om. Just alternativet ovan är väl kanske inte bäst "valuta" för poängen, men det täcker in allt annat. Med 2 månaders framförhållning får man ta det som finns kvar. Du kan ju själv söka igenom varje dag för utresa och välja en annan dag om du hittar något med business.
 

Renato

Medlem
Bästa palmen!

Tack verkligen, du har rätt, jag hade typ accepterat ekonomi också men att du hitta Business är jag glad för. Jag sökte men den hittade jag inte förut. Så absolut? Jag ska försöka boka den nu på stuts.
 
Toppen