Beror på mig för typ av besök!
The Box. Bra med bil och gratis parkering. Använder när jag är på genomresa och inte ska in i centrum. Eller besöka folk i ytterområden dit man ändå åker bil. Helt OK mat. Ska vara bra SPA men jag har aldrig besökt. Lokalbefolkningen åker till The Box för att SPA:a har jag hört.
Comfort City. Jag gillar detta hotell om man ska vara i centrum ("redan där"). Har blivit uppgraderad till fint basturum med ej rektangulär säng. Kul. Varning på sommaren/helgen för störande ljud. Men är man på partyhumör så kan det vara stämningshöjande istället. Jag undviker på sommarhalvåret.
Ekoxen. Lite schletet men helt OK. Har fått jacuzzirum (typ) någon gång (trevligt men golvet svämmade över när man tömde jacuzzin) och bastusvit en gång. Jättetrevlig bastusvit men otroligt kallt i rummet på vintern. Tur att bastun fanns...
Gamla Collection/Home. När jag bott här var det ingen bra mat (jämförelsen enbart gjord mot andra Collection/Home). Skolbespisning minus. Jag kanske bara hade otur då (och smaken är bekant som baken), men jag bor hellre på Ekoxen då och tar en promenad in till centrum. Men hotellet ligger bra till förstås. Man måste ju inte äta maten heller som ingår om den inte ser god ut....