Senaste nytt

Vilket hotell från Hilton-systemet i Bangkok?

pswe

Medlem
Tittar på ett stopp 4-5 dagar i Bangkok. Vill främst ha avkoppling och poolhäng.
Är HHD.
Vilket av hotellen bör jag välja?
Priserna mellan Hilton skiljer inte många kronor, Conrad kommer jag åt ca 20% billigare.
 

nissefalk

Medlem
Jag har bra erfarenheter av Hilton Sukumvith ganska kort promenad till BTS station så enkelt att ta sig runt, Conrad är också bra båda har trevliga lounger, sist jag kollade i Bangkok så hade de väldigt bra priser på Conrad Residence, värt att kolla upp
 

pswe

Medlem
Jag har bra erfarenheter av Hilton Sukumvith ganska kort promenad till BTS station så enkelt att ta sig runt, Conrad är också bra båda har trevliga lounger, sist jag kollade i Bangkok så hade de väldigt bra priser på Conrad Residence, värt att kolla upp
Tack! Hur är poolerna om du skulle jämföra?
 

nissefalk

Medlem
Tack! Hur är poolerna om du skulle jämföra?
Har för mig att Sukumvith är lite större den ligger högst upp i hotellet med sol i stort sett hela dagen, kanske lite trångt kring poolen där jämfört med Conrad men deras pool ligger lägre och tror det blir skugga där en del av dagen
 

Rickard_O

Medlem
Av Conrad, Sukhumvit och Millennium skulle jag påstå att poolen är bäst på Millennium solmässigt!
Loungen var även det bättre på Millennium än Sukhumvit då deras var en avgränsad del i lobbyresturangen.
 

FF#1

Medlem
Om man inte måste vara mitt i stan, håller med om Millenium. Bra pol och lounge.
Sist jag var där så kunde jag checka ut och hänga kvar vid pool och lounge till hotellets bil körde mig till flyget framåt kvällen vilket var sjukt nice.
 
Toppen