Senaste nytt

Vilket flygbolag serverar den bästa champagnen?

Har Emirates börjat med Dom Perignon och Bollinger i First Class loungen? Jag har googlat på alla möjliga forum men hittar ingen information om det. Misstänker att det är fel i reportaget. Jag fick då Moet vid senaste besöket precis som tidigare.

Det är väl enda bolaget som har F inom Eurropa. Ser fram emot reserapporten nu då...

Precis. Enda europeiskt flygbolag som har First class kabin på flygningar inom Europa.

Nu var det tyvärr inte det det här priset gällde, utan att BA enligt World Travel Awards är det Europeiska bolag som har den bästa First Class. Nominerade till priset var också Air France, Lufthansa, Swiss och Virgin Atlantic Upper Class (är inte det business?) vilka alltså BA slog i kategorin.

Förstår inte riktigt texten då jag förstått att the residence är det mest privata och exklusiva du kan åka och first apartment är under......... och inte dom artikeln säger

När man flyger med Etihad och har beställt sin resa i “The Residence” eller ännu mer privata “First Apartments” ombord på en A380

Toppen