Senaste nytt

Vilket är det finaste "amenity kit" ni fått på en flygning?

Jag skriver väl också Emirates då jag tycker det är det bästa jag fått ombord. Lyckades få tag på totalt 4 st på min resa till NZ av 7 möjliga i F. Men som alla andra skriver är Bulgari kitet bra som finns med!

Själva designen känns exklusiv också med sitt läder.

På andra plats kommer nog Turkish Airlines med en stresstålig necessär med Lavin parfumes.

Singapore Airlines Suites Class amenity kit. Super, super lækker kvalitet, tasken og indhold fra Salvatore Ferragamo.

Jeg har desværre ikke mit eget billede af det endnu, men det kan ses her: link

Runner up er Rimowa kittet fra ANA, med Shiseido The Ginza indhold.

Fick en fin brun necessär från Braun Buffalo med LH F på hemvägen. På utresan var det ett större "läderfodral" från Escada som kan användas som tablet-förvaring.
Hoppas på lite roligheter från Thai och ANA närmsta månaden :)

För att vara i Economy tyckte jag TAM hade riktigt bra kit, helt klart bättre än SAS i C... (vilket ju inte är så mkt att hänga i julgranen...)

För att vara i Economy tyckte jag TAM hade riktigt bra kit, helt klart bättre än SAS i C... (vilket ju inte är så mkt att hänga i julgranen...)

Vad delar TAM ut? In-flight Review: Rio de Janeiro to JFK in TAM’s Espaço + | Airchive enligt den sidan verkar det vara sockor, kam, penna och tandborste i eko +.

"amenity kits even in economy that included socks, a toothbrush and toothpaste and a comb." Flight Review: TAM 777-300 MIA-GRU Economy and TAM A330 GRU-EZE Business | The Points Guy

Missar jag något? Är väl ungefär vad vi fick med Qatar. Men att det skulle vara "klart bättre än SAS i C" håller då inte jag med om.

Toppen