Thornado
Medlem
jag saknar 35k poäng för tillfället och måste hålla i min spend pga husköp.
Handpenning via Betalo - problemet löst.
jag saknar 35k poäng för tillfället och måste hålla i min spend pga husköp.
Eftersom du har GOT som bas antar jag att ni flyger till OSL/ARN/CPH? Då kan ni ju likväl välja FRA, LHR eller CDG alla A380 med TG.
Vi valde att gå via LHR ut och FRA hem med A380 TG..
Det är planen men inget jag räknar med då jag saknar 35k poäng för tillfället och måste hålla i min spend pga husköp.
Om du pratar om "hittills", det beror på tillfällig flygplansbyte under en period. (antagligen C/D check av befintliga Airbus A380)A380 från CDG - är inte det ändrat igen till att "oftast" vara 777-300? När det göller FRA så är det ofta equipment change och blir 747 istället.
Värva några bekanta till något Amex-kort och Du fixar poängen på 10 dagar. (Sedan kan Amex-korten sägas upp.)
Både FRA och MUC? Jag har tidigare upplevt det mycket lättare att komma till Frankfurt än München.Jag har också märket det på slutet! Innan har aldrig feeder flyget med LH varit ett problem men den sista tiden har det blivit så! Vi får hoppas att det ändrar sig ...
Både FRA och MUC? Jag har tidigare upplevt det mycket lättare att komma till Frankfurt än München.
OT: Kan det hänga på att det är mer folk ombord?
Ni som dissar CDG som flygplats för byte; kan man få lite mer bakgrund tack (har bytt där en gång till USA/Miami och då var det fullständigt kaos vid boarding med Air France)?
Nu har vi en Thai flight den 3 jan med deras 380 i business. Avgång 12.30, och vi har planerat att ansluta från Kastrup med SAS som anländer ca 11.00 (tror jag det var). Ska vi ta på foliehatten och lägga upp en plan B? Eller kanske tom en plan C?