igelkotten
Medlem
Följdfråga. Flyger inom kort till ATH i SAS Plus som EBS, kommer jag in i ngn eller båda loungerna (på hemvägen)?![]()
Ja, det gör du, eftersom du reser i Plus.
Följdfråga. Flyger inom kort till ATH i SAS Plus som EBS, kommer jag in i ngn eller båda loungerna (på hemvägen)?![]()
Matade in EBS och SAS business-biljett (vilket jag tror att SAS plus-biljett likställs med intra Europa) i Star Alliance Lounge Finder och då fick jag upp Aegean, Lufthansa och Goldair. Däremot finns en SAS-logga vid Goldair.Plus borde väl endast ge tillträde till Goldairs lounge?
Loungen har uppenbarligen återöppnat, men vet någon om SAS behåller fortfarande avtalet efter covid-19?Plus borde väl endast ge tillträde till Goldairs lounge?
SAS Business och SAS Plus (endast Europa) ger tillgång till Star Alliance-lounger och lounger under avtal med SAS.
Loungen har uppenbarligen återöppnat, men vet någon om SAS behåller fortfarande avtalet efter covid-19?
Passagerare på SAS Plus inom Europa kan använda *A-lounger och avtallounger oavsett medlemsnivå - Välkommen till våra lounger – dra nytta av WiFi, mat och dryck | SAS
Kan man komma in igen om man går ut ur loungen? Aegean och Lufthansa? Samt, kan man låsa in handbaggage nånstans? Har många timmar att fördriva..
Ja visst! Om inte annat så har LH inga toaletter så där måste man lämna om behov uppstår. Om jag minns rätt har Aegean förvaringsskåpKan man komma in igen om man går ut ur loungen? Aegean och Lufthansa? Samt, kan man låsa in handbaggage nånstans? Har många timmar att fördriva..