Nu är det väl överstökat, men ett tips till andra resenärer: Undvik CX-loungen. Liten, trång, dåligt utbud och avsaknad av toaletter.
Nu är det väl överstökat, men ett tips till andra resenärer: Undvik CX-loungen. Liten, trång, dåligt utbud och avsaknad av toaletter.
Även BA/Qantas First var fortfarande under renovering i måndags. Annars gillar jag den trots storleken, det är mycket hög kvalité på den mat o dryck som finns. Men rätt märkligt att man renoverar så många OW-lounger samtidigt. Vad jag kunde se fanns nu bara Qantas och Louis Tavern att välja på.Japp, det är överstökat och CX-loungen är som sagt under renovering, så den var svår att komma åt hur som helst...![]()
Även BA/Qantas First var fortfarande under renovering i måndags. Annars gillar jag den trots storleken, det är mycket hög kvalité på den mat o dryck som finns. Men rätt märkligt att man renoverar så många OW-lounger samtidigt. Vad jag kunde se fanns nu bara Qantas och Louis Tavern att välja på.
Japp, i alla fall i mitten av januari. Helt okej mat, men trångt och mycket mellanösternfolk som sitter och skriker i sina mobiler.Lite OT, använder sig Qatar av Royal Orchid Lounge fortfarande?
Tack för svaret!Japp, i alla fall i mitten av januari. Helt okej mat, men trångt och mycket mellanösternfolk som sitter och skriker i sina mobiler.