Senaste nytt

Vilken hotellbokningssajt väljer ni?

Förstår ändå inte riktigt varför hotels skulle bry sig så mycket om den saken, bonusnätterna är ju bara ett snitt på det man betalat för tio senaste nätterna. Snarare borde väl alla inblandade förutom den som betalar tjäna på att någon betalar men inte bor där.

Angående boka åt annan person så är det till och med något dom tipsar om på sin hemsida. Mycket stor fördel.

Visa bifogad bild 161941
Får man inte olika statusnivåer hos hotels.com beroende på hur många nätter man spenderar per år?

Gissar att du glömt att logga in innan bokningen gjordes. Och att den då inte reggats på något konto alls

Fast man ges ju 10 möjligheter att logga in under bokningsprocessen, vore konstigt om Simon missat det.
Kan säga att jag var inloggad, för jag fick upp all min information på bokningsflödet. Jag ändra till kollegans namn som skulle ha rummet och sedan tryckt bekräftat. Så oklart varför den inte triggades.

Kan säga att jag var inloggad, för jag fick upp all min information på bokningsflödet. Jag ändra till kollegans namn som skulle ha rummet och sedan tryckt bekräftat. Så oklart varför den inte triggades.
Betalade du rummet i förskott? Det gjorde jag båda gångerna jag har fått nätter för någon annan. Har aldrig provat att göra det utan för betalning.

Får man inte olika statusnivåer hos hotels.com beroende på hur många nätter man spenderar per år?
Jo i och för sig, men dessa har vad jag vet aldrig gett något som skulle vara värt att betala någon extra hotellnatt man inte använder. Det kanske finns något sånt scenario som går att räkna hem på nån rabatt på notan eller vad det brukar vara. Men går väl knappast att jämföra med hotellens egna program...

• Gilla
Reactions: Gus
Hotels.com guldmedlem, mycket klent utfall gällande uppgradering mm men i Kandy, Sri Lanka lyckades det!
Fick även 20 % på mat & dryck både i Kandy och på Galle Face Hotel i Colombo, blev en rejäl rabatt för ett sällskap på 7 personer.
IMG_7063.jpeg

Toppen