Jepp. Blue Top. Kollade i kylen då jag fick med mig 2 flaskor av den mycket trevliga pursern.
Joakim Medlem 21 Januari 2012 #61 Jepp. Blue Top. Kollade i kylen då jag fick med mig 2 flaskor av den mycket trevliga pursern.
Dr. Miles Expert 21 Januari 2012 #62 THAI kortdistans(Beijing-Bangkok) Business: Laurent - Perrier Brut Last edited: 21 Januari 2012
Bringman Medlem 15 Februari 2012 #64 BA har lagt upp en film om sina mousserande viner. [video=youtube_share;fz_7zvdJQnE]http://youtu.be/fz_7zvdJQnE?hd=1 [/video]
BA har lagt upp en film om sina mousserande viner. [video=youtube_share;fz_7zvdJQnE]http://youtu.be/fz_7zvdJQnE?hd=1 [/video]
JacobGBG Medlem 15 Februari 2012 #65 Hmm... olikt vad som står i listan så fick jag Laurent Perrier i TG C (BKK-FRA) senast.
Dr. Miles Expert 15 Februari 2012 #66 SocialAdept skrev: Hmm... olikt vad som står i listan så fick jag Laurent Perrier i TG C (BKK-FRA) senast. Klicka för att utvidga... Jag fick också Laurent Perrier Brut när jag flög med THAI i Business class mellan Tokyo-Bangkok i november.
SocialAdept skrev: Hmm... olikt vad som står i listan så fick jag Laurent Perrier i TG C (BKK-FRA) senast. Klicka för att utvidga... Jag fick också Laurent Perrier Brut när jag flög med THAI i Business class mellan Tokyo-Bangkok i november.
Bringman Medlem 15 Februari 2012 #67 Hittade den här artikeln Piper-Heidsieck and Charles Heidsieck win top awards | TheMoodieReport.com, den hävdar bland annat att Thai serverar Charles Heisieck.
Hittade den här artikeln Piper-Heidsieck and Charles Heidsieck win top awards | TheMoodieReport.com, den hävdar bland annat att Thai serverar Charles Heisieck.
Jacob Medlem 16 Februari 2012 #68 China Airlines verkar ha bytt till Champagne Gremillet både på shorthaul och longhaul business.
Bringman Medlem 18 Februari 2012 #70 Jacob skrev: Air France economy (!) longhaul: Charles Lafitte Klicka för att utvidga... Då kör de samma i lång ekonomi som kort business.
Jacob skrev: Air France economy (!) longhaul: Charles Lafitte Klicka för att utvidga... Då kör de samma i lång ekonomi som kort business.