Senaste nytt

Vilken är den bästa loungen på i Paris?

isv97tkn

Medlem
Vilken är den bästa loungen man kommer in i om man flyger Air France business till Stockholm . Loungen i 2F är väl fin men för mycket folk ?
Har inte något bonuskort eller sådant.

När SAS byter till Flying Blue den 1/9, vilka lounger blir då tillgängliga för en SAS-flight och EBG?

Blir SAS kvar i terminal 1, så finns väl ingen lounge alls kvar (Star Alliance-loungen försvinner ju) för inte kan lounge-hoppa mellan terminaler på CDG?

Byter SAS terminal blir ju läget ett annat.

När SAS byter till Flying Blue den 1/9, vilka lounger blir då tillgängliga för en SAS-flight och EBG?
SAS byter inte till Flying Blue.

SAS och Eurobonus byter till Skyteam, men inte till Flying Blue. Just på CDG vet jag inte om det gör skillnad, men på vissa flygplatser kan det definitivt göra det, om det t.ex. finns lounger enbart för Flying Blue-medlemmar så kommer en SAS-medlem inte in.

SAS byter inte till Flying Blue.

SAS och Eurobonus byter till Skyteam, men inte till Flying Blue. Just på CDG vet jag inte om det gör skillnad, men på vissa flygplatser kan det definitivt göra det, om det t.ex. finns lounger enbart för Flying Blue-medlemmar så kommer en SAS-medlem inte in.

När alla andra Skyteam-kompisar flyger från T2 så känns det lite konstigt om SAS skulle ensamt vara kvar på T1.

Vad jag vet finns inga lounger för enbart Flying Blue.

Toppen