Senaste nytt

Vilken är den bästa businessclass produkt du har testat?

agehall

Medlem
Yepp, nån blåsa som pumpar upp sig och tömmer i tid och otid utan att man själv gör något.
Ah, den förhatliga luftkudden. Det är inte som på Swiss då - att den ändrar form lite när planet sjunker/stiger? Det är det som får mig att ranka Swiss som en av de sämre business class kabinerna jag testat.
 

Moco

Medlem
I Europa just nu, iallafall hårdvarumässigt, är SAS riktigt, riktigt bra med nya kabinen. Service är hyfsad, men i par med LH etc. Dock saknas den extra touchen för att det ska vara top-notch. Amenity kit håller heller inte fullgod kvalitet.
 
A

Aurora

Guest
Yepp, nån blåsa som pumpar upp sig och tömmer i tid och otid utan att man själv gör något.

Rart, jeg opplevde ikke dette på mine 2 turer med SAS new biz. Og jeg er MEGET ømfintlig for slike bevegelser (kjenner ofte turbulens lenge før noen andre merker noe) - jeg har selv flydd swiss biz og reagerte veldig på fenomenet. Kan derimot IKKE si jeg merket dette hos SAS.

Har flydd:
SAS old biz
SAS new biz
Lufthansa old biz
Swiss (moderne) biz
Emirates biz
Icelandair "biz".

Og vil si de alle har sine pros and cons. Liker setet og crewet til SAS aller best, maten til Emirates (men Icelandair har vel så god mat, selv om det ikke er en ren biz) og swiss sitt design. Swiss har derimot det crewet jeg liker minst. Og lufthansa er bare jamnt over dårligere enn de andre, haha :) Men det er min oppelvelse da.
 
Last edited by a moderator:

cnord

Medlem
Rangerte de som jeg har prøvd:
1.AA 777-300 Business (den lille minikabinen fremst var nice)
2.Emirates A380 Business
3.BA Club World A380
 

JohanA

Medlem
Rart, jeg opplevde ikke dette på mine 2 turer med SAS new biz. Og jeg er MEGET ømfintlig for slike bevegelser (kjenner ofte turbulens lenge før noen andre merker noe) - jeg har selv flydd swiss biz og reagerte veldig på fenomenet. Kan derimot IKKE si jeg merket dette hos SAS.

Har flydd:
SAS old biz
SAS new biz
Lufthansa old biz
Swiss new biz
Emirates biz

Og vil si de alle har sine pros and cons. Liker setet og crewet til SAS aller best, maten til Emirates og swiss sitt design. Swiss har derimot det crewet jeg liker minst. Og lufthansa er bare jamnt over dårligere enn de andre, haha :) Men det er min oppelvelse da.
Har du redan testat Swiss new biz? Hur var den mot den gamla som finns på A340/330?
 
A

Aurora

Guest
Har du redan testat Swiss new biz? Hur var den mot den gamla som finns på A340/330?

Når jeg tenker meg om er det kanskje ikke new new, ikke den på B777. Men når jeg tenker på swiss sin biz så er den ganske moderne. Mulig jeg bare skulle brukt ordet biz? :p
 
Iberia alla gånger :)

b4d02de624d47c2dd0eacc88677546d7.jpg


3cc5040d846b223d81e73aa89d378713.jpg
 

RobHK

Medlem
Har inte flugit särskilt många business, totalt 5 olika sorters. Bäst är Qatars i deras nya Dreamliner, tätt följt av det som Dr Miles hade som 1:a Cathay Pacific i A330.
 
Toppen