simon_says91
Medlem
Jag väntar tills jag åkt QR om 2 veckor med att svara här!
Yepp, nån blåsa som pumpar upp sig och tömmer i tid och otid utan att man själv gör något.Det låter konstigt - menar du alltså att den nya produkten är defekt redan från början?
Ah, den förhatliga luftkudden. Det är inte som på Swiss då - att den ändrar form lite när planet sjunker/stiger? Det är det som får mig att ranka Swiss som en av de sämre business class kabinerna jag testat.Yepp, nån blåsa som pumpar upp sig och tömmer i tid och otid utan att man själv gör något.
Yepp, nån blåsa som pumpar upp sig och tömmer i tid och otid utan att man själv gör något.
Har du redan testat Swiss new biz? Hur var den mot den gamla som finns på A340/330?Rart, jeg opplevde ikke dette på mine 2 turer med SAS new biz. Og jeg er MEGET ømfintlig for slike bevegelser (kjenner ofte turbulens lenge før noen andre merker noe) - jeg har selv flydd swiss biz og reagerte veldig på fenomenet. Kan derimot IKKE si jeg merket dette hos SAS.
Har flydd:
SAS old biz
SAS new biz
Lufthansa old biz
Swiss new biz
Emirates biz
Og vil si de alle har sine pros and cons. Liker setet og crewet til SAS aller best, maten til Emirates og swiss sitt design. Swiss har derimot det crewet jeg liker minst. Og lufthansa er bare jamnt over dårligere enn de andre, haha Men det er min oppelvelse da.
Har du redan testat Swiss new biz? Hur var den mot den gamla som finns på A340/330?