Senaste nytt

Vilka steg tar jag för att bli Eurobonus guld?

Bästa Jane! Tack för svaret. Jo Elite blir ganska nice. Själv har jag ganska bra med Eurobonus poäng, p.g.a jag har inte rest så mycket under pandemin =( Så jag klarar mig med med sas premium och kompletterar det med Platinum. Dock känns det lite ovärt att ha haft Platinum under Pandemin men och andra sidan så har Amx verkligen gjort bra med olika erbjudanden och kampanjer med Platinum, tycker jag =)
Platinum under pandemin har varit det bästa erbjudande de någonsin erbjudit. Värdet är grymt bra!

Jo erbjudande mässigt, absolut, dom har gjort ett bra jobb med att hålla kvar kunder. Jag tänkte mest att använda kort relaterat till resor =(
Jag ser mer på värdet jag får av kortet, det jag fått tillbaka i ren cashback på butiker/restauranger, de erbjudanden som kommit om gratis mat så har kortet redan betalat sig för ett år. Utöver det så får jag in bra med MR-poäng också som sedan kan växlas till något vettigt när resande kommer igång igen. Så länge man får tillbaka mer än vad kortet kostar varje månad så är det ju en no brainer enligt mig.

Jag ser mer på värdet jag får av kortet, det jag fått tillbaka i ren cashback på butiker/restauranger, de erbjudanden som kommit om gratis mat så har kortet redan betalat sig för ett år. Utöver det så får jag in bra med MR-poäng också som sedan kan växlas till något vettigt när resande kommer igång igen. Så länge man får tillbaka mer än vad kortet kostar varje månad så är det ju en no brainer enligt mig.

Verkligen, jag skrev lite dåligt men det jag menade med vad kortet erbjuder. Jag tänkte bara att det har varit synd då jag inte har använt kortet lika flitigt utomlands och loungerna, osv. därför tycker jag att dom har gjort ett bra jobb, det ska man inte sticka undan stolen med.

Därför jag inte sagt upp kortet för jag ser att amex verkligen försöker göra bra för sina kunder, då ska man inte klaga.

Nu börjar även restriktioner släppas så det är jag glad över, längtar tills jag får resa fritt.

Föresten Palmen har du rest mycket under 2020 & 2021?

Verkligen, jag skrev lite dåligt men det jag menade med vad kortet erbjuder. Jag tänkte bara att det har varit synd då jag inte har använt kortet lika flitigt utomlands och loungerna, osv. därför tycker jag att dom har gjort ett bra jobb, det ska man inte sticka undan stolen med.

Därför jag inte sagt upp kortet för jag ser att amex verkligen försöker göra bra för sina kunder, då ska man inte klaga.

Nu börjar även restriktioner släppas så det är jag glad över, längtar tills jag får resa fritt.

Föresten Palmen har du rest mycket under 2020 & 2021?
Nej, suttit i karrantän 8+11 månader under pandemin med 0 resor.

Toppen