Senaste nytt

Vilka långlinjedestinationer tror du SAS lanserar under 2015?

Vilken eller vilka långlinjedestination/er lanserar SAS under 2015?


  • Total voters
    205
  • Poll closed .

palmen

Moderator
Vill man ha med det i tidningar så är det nog smart att kommunicera det innan sen kväll ;).
Det finns säkert praktikanter på nyhetsredaktioner i Asien också som jobbar natt och kan skriva en artikel
"SUPERMEGAJÄTTENYHET - SAS BÖRJAR FLYGA TILL XXXXXXX"
Där har de en rubrik de kan använda (även om de får köra google translate på den) :)
 
Det finns säkert praktikanter på nyhetsredaktioner i Asien också som jobbar natt och kan skriva en artikel
"SUPERMEGAJÄTTENYHET - SAS BÖRJAR FLYGA TILL XXXXXXX"
Där har de en rubrik de kan använda (även om de får köra google translate på den) :)
Som jag skrev så är ju en ny flyglinje från ett litet obskyrt flygbolag i norra Europa en jättegrej kanske. Problemet är inte arbetskraften, praktikanter eller inte, utan när man skickar upplagan till tryckeriet.

/ Golfkillen som gillar att läsa en riktig tidning till frukosten
 

kangru

Medlem
Jag gissar på en unik destination för SAS som kommer driva trafik utanför det normala mönstren. Jag gissar på Hawaii via nordpolen och ifrån ARN. Öppnar upp Asien på ett nytt sätt och ger turister samt en unik edge som annars inte finns så mycket av.
 

palmen

Moderator
Som jag skrev så är ju en ny flyglinje från ett litet obskyrt flygbolag i norra Europa en jättegrej kanske. Problemet är inte arbetskraften, praktikanter eller inte, utan när man skickar upplagan till tryckeriet.

/ Golfkillen som gillar att läsa en riktig tidning till frukosten
Det är det största som hänt i år typ :)
De kan väl köra extraupplaga som är brukligt i kvällspressen när det händer något stort i världen?
Den här väntan är värre än när man var 7 år och det var julafton...
 
  • Gilla
Reactions: olo
Toppen