Från Arlanda börjar de flyga i september till Hongkong. Men du menar att de ska börja flyga från Oslo?Såg reklambanner i morse på VG. För Hong Kong. SAS flyger väl inte dit idag?
Åtminstone i början så var det väl till och med så att sas behöll en del kontorslokaler i SEA har jag för mig att jag läste någonstans. Så ur den synvinkeln vore det ju logiskt. Och de har ju mycket historia där.Det hamnar nog kanske utanför 24h rotationen men det är inte så att man återinför Seattle igen med tanke på just tex Starbucks, Microsoft, Amazon etc. Enligt gcmap så är NYC och BOS runt 3800mi medan SEA är 4700mi från ARN
Kanske det vildaste gissningen på forumet ...
Den tidigare Seattle-linjen från Köpenhamn gick väl runt på cargo, men hade ganska tunnt passagerarunderlag?
Insåg att jag övertolkat det Jacob skrev. Det enda han sa var att han visste att infon skulle komma inte att han visste vilka destinationer som var aktuella.Hmm, om Jacob har insiderinfo så har sannolikt även Martin det.Kan man då dra slutsatsen att destinationerna de kommer presentera finns bland alternativen Martin listat i omröstningen?