Senaste nytt

Vilka hotellkedjor erbjuder Nutella på frukostbordet?

Kalahari Sands i Windhoek hade i.a.f. fr några år sedan två damer som stekte korvar och
stekar (förutom ägg, omelett och bacon) vid frukost. En riktig höjdare vid sen söndagsfrukost !

Hemma har jag aldrig Nutella, men jag äter det gärna på resa. Vore kul att få tips vilka hotellkedjor som erbjuder det till sina gäster (Nutella, inte några kopior). Hittils har jag sett det på Clarions barnbord, någon som hittat det på andra hotell?

Om Koryo Hotel i Pyongyang inte har Nutella så finns det att köpa i Pyongyang Shops
(affären där man som utlänning handlar mat - givetvis bara med CNY, EUR och USD).

Hotell Nordkalotten i Luleå serverade Nutella på frukostbordet imorse. Sen skulle jag iofs inte rekommendera någon att bo där..

Hilton Paddington kan också läggas till på listan.

Det börjar snart bli dags att summera alla hotell som listats i tråden i första inlägget eller så...

Även punkter till hotellreviews:

finns pannkakor? Ja/Nej
finns Nutella? Ja/Nej

så att man kan få upp en karta över de hotell som erbjuder såväl pannkaker som Nutella :D

Imorse hade Grand Hotel i Stockholm både Nutella (portionsförpackningar) och jordnötssmör på Verandans frukostbord. Såg att det var åtgång på båda. Verkade som att både italienare och spanjorer tog av Nutellan.

Kan rapportera att Hotel Laponia i Arvidsjaur har såväl Nutella som pankakor i fruksostutbudet. Avstod däremot att smaka på dem...

Toppen