Senaste nytt

Vilka hotellkedjor erbjuder Nutella på frukostbordet?

Pite havsbad hade engångsförpackningar med nutella till yngste sonens glädje.

DSC_6403.JPG
 

Kris

Medlem
Next level på InterContinental Berlin! En, för mig, helt ny typ av produkt har introducerats nyligen - made to order fresh 'Draught Nut Creme'. Wunderschöön!

För den konservative kan noteras att klassisk Nutella finns kvar och även dispenser med d'arbos alternativ.

Full pott på IC Berlin!

20230528_080930.jpg


20230528_085947.jpg
 

srg

Medlem
Next level på InterContinental Berlin! En, för mig, helt ny typ av produkt har introducerats nyligen - made to order fresh 'Draught Nut Creme'. Wunderschöön!

För den konservative kan noteras att klassisk Nutella finns kvar och även dispenser med d'arbos alternativ.

Full pott på IC Berlin!

Visa bifogad bild 142639

Visa bifogad bild 142640
När jag såg att jag hade en oläst post i den här tråden tänkte jag direkt att "Justja! Jag hade ju glömt den där maskinen på Hyatt Regency Paris Étoile som gjorde färsk hasselnötscreme". Exakt likadan :)
 

Bat

Medlem
När jag såg att jag hade en oläst post i den här tråden tänkte jag direkt att "Justja! Jag hade ju glömt den där maskinen på Hyatt Regency Paris Étoile som gjorde färsk hasselnötscreme". Exakt likadan :)

Maskinen kommer från en tysk startup https://supernutural.com/en/. Känns lite smal marknad för att kunna nå lönsamhet men de har tagit in rätt mycket kapital (i lite lättare kapitalanskaffningstider).
 
Toppen