palmen
Moderator
Tänker att vi startar en tråd för saker som vi saknar i det "digitala flödet" när man bokar eller hanterar sina bokningar hos Strawberry då vi nu har en person som kan svara utifrån ett tech perspektiv.
Kan börja med att ta upp vissa saker som jag stör mig på
* Möjlighet att avboka bonusbokningar online (går inte avboka om de bokats av kundtjänst med förmånen för Platinum med garanterad bonusnatt)
* Kunna följa upp vilka bokningar som gjorts med 2x/3x kampanjer eller liknande. Nu får man ha koll på detta själv för att sen även kontrollera att man får rätt poäng
* Att behöva kontakta kundtjänst för att få rätt poäng på bokningar när man nyttjat kampanjer
* Att se i appen/hemsidan om rumet blivit uppgraderat. Man kommer inte alltid ihåg om man bokat rum x eller rum x med utsikt mot y eller liknande. Som Platinum har man ju förmån att bli uppgraderad
Kan börja med att ta upp vissa saker som jag stör mig på
* Möjlighet att avboka bonusbokningar online (går inte avboka om de bokats av kundtjänst med förmånen för Platinum med garanterad bonusnatt)
* Kunna följa upp vilka bokningar som gjorts med 2x/3x kampanjer eller liknande. Nu får man ha koll på detta själv för att sen även kontrollera att man får rätt poäng
* Att behöva kontakta kundtjänst för att få rätt poäng på bokningar när man nyttjat kampanjer
* Att se i appen/hemsidan om rumet blivit uppgraderat. Man kommer inte alltid ihåg om man bokat rum x eller rum x med utsikt mot y eller liknande. Som Platinum har man ju förmån att bli uppgraderad