fcx
Medlem
Klart man vill hjälpa till och gör en extra sökning via er motor om det hjälper!![]()
Fast hjälper det att bara söka, måste man inte boka också?
Klart man vill hjälpa till och gör en extra sökning via er motor om det hjälper!![]()
Fast hjälper det att bara söka, måste man inte boka också?
Nu vet jag inte exakt hur det fungerar med detta men en del har att bokning måste göras, andra att klicka på en länk i sökning eller liknande. Självklart ger det ju bättre kickback om man faktiskt gör en bokning.Fast hjälper det att bara söka, måste man inte boka också?
Finns det något annan fördel med att boka via denna? Om hotels och ni har samma pris, och på hotels om man samlar nätter så får man 10% "rabatt" har ni något liknande?Nu vet jag inte exakt hur det fungerar med detta men en del har att bokning måste göras, andra att klicka på en länk i sökning eller liknande. Självklart ger det ju bättre kickback om man faktiskt gör en bokning.
Ska man boka något genom hotels.com som exempel tror jag man får samma pris genom denna sökning och då kan man ju använda den.
Bokningen görs ju på respektive sida sen, används för att söka fram lägst pris genom många olika bokningssidor. Om du sedan väljer att gå vidare och boka genom hotels.com så får du deras fördelar med reward nights eller rabatt.Finns det något annan fördel med att boka via denna? Om hotels och ni har samma pris, och på hotels om man samlar nätter så får man 10% "rabatt" har ni något liknande?
Aha, som Trivago alltså.Bokningen görs ju på respektive sida sen, används för att söka fram lägst pris genom många olika bokningssidor. Om du sedan väljer att gå vidare och boka genom hotels.com så får du deras fördelar med reward nights eller rabatt.
Så har jag förstått att det fungerar.
Så har jag förstått det men aldrig testat själv. Slutar nästan alltid med att det blir kedjehotell och bokar då via deras hemsidorAha, som Trivago alltså.