Senaste nytt

Vi välkomnar ny företagsrepresentant från Aeroflot

Dr. Miles

Expert
Har du provat vår produkt och i så fall, vad är dina intryck?

Sist jag flög med Aeroflot var i 2008 och jag kan tänka mig det har hänt en hel del förändringar sedan dess.

Jag var positivt överraskad av servicen jag fick ombord på Aeroflot i Business class, både på Europa shorthaul och på interkontinental longhaul flygningar.
Det var också positivt att Aeroflot hade/har dedikerade Business class stolar även på narrowbody plan. Aeroflot är ett av få flygbolag som har dedikerade Business class stolar på flygningar inom Europa.

Aeroflot Business class på Tupolev-154 mellan Oslo-Moskva (då)
Aeroflot_Tu154_BusinessClass.jpg

Ground handling på Moskva på landside var under all kritik, men det tar vi annan gång. :)
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hej Fredrik,

Tack för din hälsning.

Önskar dig en fin dag på Landvetter!

Vänlig hälsning,

Johan
 

Johan_G

Medlem
Kul att fler företagsrepresentanter hittar hit, och särskilt kul med ett bolag som BC.se-gänget kanske inte åker så väldigt mycket med.
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hej Johan,

Tack för uppmuntrande ord.

Självklart inser vi som flygbolag värdet av att vara här, individer som du själv och många andra BC.se medlemmar här som inser värdet av en bekväm resa är definitivt värda att uppmärksamma, nöjet är på vår sida!

Vänlig hälsning,

Johan
 

johan_fbg

Medlem
Kul att även se Aeroflot representerat här – hoppas på snabbare svar här än hos den vanliga kundtjänsten.

Reste till Bangkok med SU tidigare i år (i business) men mitt bagage blev 54 timmar försenat. Fick kontakt med bagclaims som menade att jag var tvungen att kontakta mitt lokala kontor för att få ersättning. Har skickat flera e-post till er under våren men aldrig fått ett svar, inte ens en ursäkt.

För övrigt var jag väldigt imponerad av er businessprodukt, servicen mellan SVO-BKK var super och den nya 777:an var trevlig!
 
Vad kul med en ny flygbolagsrepresentant här på BC.se. Välkommen hit Johan! :)

Har själv aldrig flugit med Aeroflot utan lägger de "i jämförelse med många andra medlemmars resor" fåtal resor hos *A eller Oneworld. Men det betyder ju inte heller att jag för den sakens skulle inte skulle kunna flyga med Aeroflot i framtiden.

Och som så många här skriver kring servicen så har ju den fått ett positivt lyft. Vill väl minnas att kabinpersonalen fick åka till Singapore och Singapore airlines för att gå någon form utav serviceutbildning.

Hur länge har Aeroflot förresten funnits med i Skyteam? Tillhörde ni någon allians tidigare?

Mvh Mattias
 
Toppen