Diamond-in-the-ruff
Medlem
Min son fick precis ett mail från SAS:
Vårt lojalitetsprogram EuroBonus kommer att genomföra en systemuppgradering.
I samband med det kommer du inte ha tillgång till ditt EuroBonus-konto, gäller från söndag 20 maj. Uppgraderingen förväntas vara klar under kvällen den 21 maj.
Du kommer naturligtvis kunna resa som vanligt, passera Fast Track, använda SAS appen och koppla av i våra SAS lounger (om det ingår i din medlemsnivå eller biljett). De poäng som du tjänar under systemuppgraderingen kommer registreras som normalt, men med en viss fördröjning innan de syns på ditt konto.
De EuroBonus-tjänster som inte kommer att vara tillgängliga 20-21 maj:
- Boka, boka om eller avboka resor, hotell och hyrbil med poäng
- Uppgradera med poäng
- Betala för loungetillträde med poäng
- Handla ombord med poäng
- Betala med poäng hos våra EuroBonus-partners
- Specifika förmåner som att ge bort Silver- eller Guldkort
- Bli medlem
Vi uppskattar ditt tålamod och ber om ursäkt för eventuella besvär.
Bästa hälsningar
SAS EuroBonus
I samband med det kommer du inte ha tillgång till ditt EuroBonus-konto, gäller från söndag 20 maj. Uppgraderingen förväntas vara klar under kvällen den 21 maj.
Du kommer naturligtvis kunna resa som vanligt, passera Fast Track, använda SAS appen och koppla av i våra SAS lounger (om det ingår i din medlemsnivå eller biljett). De poäng som du tjänar under systemuppgraderingen kommer registreras som normalt, men med en viss fördröjning innan de syns på ditt konto.
De EuroBonus-tjänster som inte kommer att vara tillgängliga 20-21 maj:
- Boka, boka om eller avboka resor, hotell och hyrbil med poäng
- Uppgradera med poäng
- Betala för loungetillträde med poäng
- Handla ombord med poäng
- Betala med poäng hos våra EuroBonus-partners
- Specifika förmåner som att ge bort Silver- eller Guldkort
- Bli medlem
Vi uppskattar ditt tålamod och ber om ursäkt för eventuella besvär.
Bästa hälsningar
SAS EuroBonus