Senaste nytt

Vi tar farväl med en kär vän..

dashboard

Administrator
Dette var utrolig triste nyheter.

Jeg har kjent Jacob siden 2013. Han var den som nesten ene og alene sto for innholdsproduksjon på BC (utenom forumet) de første årene. Når Reisegiganten kjøpte BC.se i 2013, ble Jacob ansatt på heltid. Vi var glade for å tilby han en mulighet for å gjøre hans lidenskap til en jobb han faktisk kunne leve av. Etter noen år på BC.se, skiltes våre veier i 2015. Han begynte så å jobbe for Destination.se, en del av Reisegiganten som jeg startet i gamle dager, også der for å skrive innhold. Etter hva jeg vet var han også der svært verdsatt for sitt arbeid.

Vi er mange som virkelig satt pris på hans kunnskap og engasjement, samt at han ville dele med oss andre. Selv om jeg ikke har jobbet med Jacob eller hatt kontakt med ham på noen år, blir han dypt savnet.

RIP Jacob...

Hilsen Jason i BusinessClass
 

jumbooze

Medlem
Väldigt tråkiga nyheter, jag hade förmånen att få träffa Jacob några gånger under åren. Han var en stor inspiration.
RIP - alldeles för tidigt
 

johhenrik

Medlem
Jag är helt mållös... Det är så otroligt sorgligt att höra. Jag har "känt" Jacob i många år och träffat honom på alla olika träffar som varit genom åren. RIP Jacob och jag hoppas du har det bra på denna sista resan.
 
Toppen