fredrik996
Medlem
Jag vart faktiskt sugen på denna. Vore kul grej och hitta på. Ska kolla hur det ser ut med jobb den dagen om ja kan va ledig mm s a s
ÀY har uppdaterat seat mapen såtillvida att 747-400 nu är borta. Men C-kabinen har fortfarande bara en mittgång...Är det någon update på det här evenemanget?
Inga nya? Ingen 747?![]()
Vart har du tittat på seatmap. Jag sitter på 24L och jag kan inte se att det sätet skulle saknasJag har fått plats 42L benutrymme. Undrar om det är plats på vingen då eftersom kärran bara har ABC-DFG-HJK
EDIT: Finnairs seatmap verkar inte stämma på den ena sidan jag kikade. I bokningen så stämmer 42L enligt seatmap.
Precis, och när jag bokade i maj så fanns inte eco comfort markerat som det är nuJag googlade och i min iver hoppade jag förbi Finnairs egna seatmap och gick direkt till seatplans (seatguru verkar inte ha för AY A350)
A350 | Finnair | Seat Maps | Reviews | Seatplans.com
Men så tittade jag på Finnairs hemsida och då ser det lite bättre ut.
https://www.finnair.com/go/Images/fleet/new/A350_seatmap.jpg
Tycker att vi håller oss i den här tråden som redan är igångKul! Den här tråden finns ju men finns det en officiell BC inofficiella träff (likt den vi hade till London senast?) tråd? Jag har aldrig skapat en så vågar mig inte på det...