Hade du tänkt få 20000x2 under samma år?
Det tycker man att de borde kunna ordna på något sätt. Håller med dig om att man bör kunna förvänta sig 20,000 baspoäng inom varje kvalificeringsperiod så länge man har kortet.Näe. Min Eurobonus-period är 1 december till 30 november. Mina första poäng kom i november 2014, alltså förra eurobonus-året. För att få poäng även detta år behöver jag dem före sista november.
Näe. Min Eurobonus-period är 1 december till 30 november. Mina första poäng kom i november 2014, alltså förra eurobonus-året. För att få poäng även detta år behöver jag dem före sista november.
2014 fick jag bonus from AMEX dvs 20000 p den 17/11 samma dag fick jag även mina vanliga Amex reward poäng. Denna månad har jag redan fått mina vanliga Amex reward poäng men ingen 20 000p bonus from Amex. Hur ser det ut för er andra?
Ska det verkligen ta så lång tid??Jag skaffade nyligen elite kortet och fick in baspoängen på EB kontot långt innan mail från AMEX trillade in, om att ansökan var beviljad. Kortet kom i går ca 2½ vecka sedan ansökan gjordes. Och första fakturan lär inte komma förens i slutet av december i mitt fall.
Vet att det varit en del dataproblem mellan AMEX och SAS-EB under hösten, jag ansökte om mitt kort i början av september men fick inte kortet förän i mitten av oktober. Detta var enligt AMEX pga problem mellan dom och SAS, dom kunde helt enkelt inte se vilken EB nivå man hade osv och fick sitta manuellt med varje kort.Ska det verkligen ta så lång tid??
Jag behöver mitt kort nu!!