Missade den infon när jag skaffade. Men kontantuttag gäller väl aldrig som grund för att få poäng?Står att om man skaffar kortet och handlar för 20.000kr under 3 mån så får man 18.000 extrapoäng - gäller det även kontantuttag?
Missade den infon när jag skaffade. Men kontantuttag gäller väl aldrig som grund för att få poäng?Står att om man skaffar kortet och handlar för 20.000kr under 3 mån så får man 18.000 extrapoäng - gäller det även kontantuttag?
Det stämmer, se nedan information. Ni hittar den här SAS EuroBonus American Express Elite Card | Amex under fotnoter och viktig information.Missade den infon när jag skaffade. Men kontantuttag gäller väl aldrig som grund för att få poäng?
Kontantuttag, köp av resecheckar och valuta, årsavgift för Kortet och eventuella Extrakort samt avgifter och kostnader vid försenad betalning ger ej poäng.
Står att om man skaffar kortet och handlar för 20.000kr under 3 mån så får man 18.000 extrapoäng - gäller det även kontantuttag?
American Express | Sverige | Bjud in en vän och bli belönadOm värvningskampanjen fortfarande pågår kan jag vara intresserad av att skaffa ett elite kort - är det någon som har en länk?
Jag blev också värvad av en medlem och skickade in min ansökan igår. Undrar hur lång tid det tar till man får korten...