Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

Brände av 6 segment igår och jag säger aldig mer ska jag göra något sådant dumt :)
Ett mirakel att jag kom hem efter en kedja av förseningar vilket resulterade att jag fick gå från plan direkt till boarding för dom 3 senaste flighterna.
Håller tummarna för att något sånt inte händer på tisdag när jag gör min 6 segment run (GOT-ARN-OSL-BOO och tillbaka). :)

N.
DanielKif, allt det per flight eller sammanlagt efter tre flighter?:)
Det på bilden var på ett flyg. Ungefär samma på de två andra ;)

Någon annan som åker till Bodö imorgon? :). Kör också 6 segment, hoppas det blir lugnt med förseningar.
Imorgon söndag kör jag hemresan på 3 leg. Åker redan vid 12.00 mot OSL och sedan CPH och ARN.

Kan meddela att det blåste 25m/s här i Bodö idag. Ruggigt väder men har hunnit fira samernas national dag bakom en ren, besöka badhuset Spektrum och en tur till Saltstaumen innan kvällsaktiviteterna ska börja.
image.jpeg

Cirka 10 min fördröjning för tåg från Malmö C till Kastrup just nu. Tänkte parkera mig i loungen tidigt och få lite jobb gjort.

För att få till mina 3 t/r blev det förutom en redan inplanerad ARN-LLA-ARN en dagsresa ARN-CPH-ZRH-OSL-ARN för 2446kr i PLUS och 5630 poäng. Stoppet i ZRH blir c:a 3,5h så tänkte passa på att testa Star Gold loungen, blir även tid i Oslo att handla Nikka på tax-free :)
LLA-ARN som sista leg i söndags - Reggat igår kväll och challengepoängen var inne tidigt i morse. Tack SAS för 30k!

Toppen