Riktigt bra pris, är det någon special kampanj från Danmark?Har booket AAR-CPH-OSL-TRD-OSL-CPH-AAR for 1528 DKK under den nye kampagne.
Ud 06.00 og hjemme igen 17.55. Ret godt segment run. Selv hvis ikke det tæller som 3 ToR under Challenge kampagne, bliver det vist lige præcist nok til at sikre mig EBD..
Håber jeg kan samle nok offline arbejde sammen, så jeg ikke behøver tage en feriedag![]()
Riktigt bra pris, är det någon special kampanj från Danmark?
Det som rapporterats av andra är att det är antal segment som räknas och att man delar det med 2 för att få fram hur många t/r SAS räknar det som. I ditt fall borde det i så fall räknas som 2 t/r om du gör ARN-HKG + ARN-CPH-OSL-ARN.Jag har en resa till HKG där hemresan infaller efter kampanjens avslut. Kommer den då att räknas som 0.5 T/R? Dvs, om jag flyger ARN-CPH-OSL-ARN + mitt HKG-segment, så når jag totalt 2 T/R?
Förmodligen, har aldrig varit där och tog en chansning eftersom det verkar vara vändande flyg. Varit väldigt mycket i haugesund och tänkte det var något liknande.
Det var väl Ludvig XIV som av sin livmedicus beordrades begränsa sitt drickande till enbart ett glas vin per dag, så Ludvig lät tillverka ett glas som rymde dryga 3 liter...... Drikker aldri mer enn en liten Mikkeler ombord i fly...
Så vitt jag husker så går du av maskinen, in genom dörrarna, direkt till vänster 15m genom säkerhetskontrollen. Sen är gaten där. Du borde vara ganska ensam genom kontrollen så dags, se flesta normala kommer inte 20 min innan avgång...En fråga angående Haugesund....
Om det nu är vändande maskin man åker med, hur är det med säkerhetskontroll osv? Är det så enkelt att man bara går av och väntar i gate:n till boarding eller blir man utslussad från airside och måste gå igenom en ny säkerhetskontroll? Man vill ju inte missa returen för att man måste springa ut och in...
Det är enkelt att räkna. 2 segments som en T/R.Följer upp på min egen post.
ARN-UME-ARN
ARN-OSL-BGO-OSL-ARN
ARN-HKG
Räknar jag rätt när jar får detta till 4 t/r? Eller blir det bara 3? :/
Insåg det och hann ta bort mitt inlägg, tack ändåDet är enkelt att räkna. 2 segments som en T/R.
Du har 7 segments så det blir 3 T/R + en segment.