A
Aurora
Guest
Bra tips.. Men 35 min transfer i cph. Känns lite risky.
Tja, i verstefall får man jo penger i kompensasjon etc...
Bra tips.. Men 35 min transfer i cph. Känns lite risky.
Tja, i verstefall får man jo penger i kompensasjon etc...Og ved ombooking skal du jo ha poeng og legs etter original booking, skal du ikke?
Nu finns ARN-CPH-OSL-KSU-OSL-CPH-ARN i store deler av Februar til ~2300kr, men man lander ikke på ARN før 23:55 med denne routingen. (Total rundtur ca 12:00-23:55).
ARN-CPH-OSL-HAU-OSL-CPH-ARN finnes fra 22 Februar til ~2300kr, tidligere var det fra 15 Februar, men den dagen har steget til 2500kr. (Total rundtur ca 10:00-20:00).
Är det ungdomsbiljetter som diskuteras?
Nu finns ARN-CPH-OSL-KSU-OSL-CPH-ARN i store deler av Februar til ~2300kr, men man lander ikke på ARN før 23:55 med denne routingen. (Total rundtur ca 12:00-23:55).
ARN-CPH-OSL-HAU-OSL-CPH-ARN finnes fra 22 Februar til ~2300kr, tidligere var det fra 15 Februar, men den dagen har steget til 2500kr. (Total rundtur ca 10:00-20:00).
Givet att SAS i denna drive accepterar två segment som en ToR så skulle du få en resp två ToR på dina förslag. Huruvida SAS kommer acceptera detta har diskuterats på många ställen i denna tråd såväl som i andra.Efter att ha läst tidigare inlägg så har jag två funderingar. Säg att jag bokat ARN-CPH och CPH-WAW med SAS men hemresan är bokad WAW-ARN direkt med LOT. De ligger som två separata bokningar, kan de två första benen med SAS räknas som en t.o.r?
Om jag skulle boka ny hemresan med SAS som en separat bokning WAW-CPH och CPH-ARN och strunta i att åka med LOTen, skulle man då kunna få resan till 2 t.o.r. trots att de inte är bokade som en biljett?