Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

Tack!

Då har jag med hänvisning till det chatutdraget 4st t&r med tanke på att jag har inbokat sedan tidigare got-cph-ewr och sedan got-arn-hkg.

Som jag behövde 7 t/r för att få mina 30.000 poäng så är ju fråga hur jag enklast och billigast får ihop 3 t/r resor?!? Kreativa idéer mottages tacksamt.
Bland det billigaste jag hittat när man inte har tillgång till Ungdomsbiljett är att flyga till Helsingfors, minimalt med tidsåtgång och finns för under 900 kronor tur och retur. Även Berlin finns billigt vissa dagar. Eventuellt går det att flyga via Köpenhamn på någon resa och få ner priset ytterligare lite.

Hmm, hur är det om man har ett Familjekonto - får jag tillgodoräkna mig familjens flygningar inför denna challenge isf? Någon som har frågat? Någon som kan fråga via chatten som jag inte har turen på min sida och de konsekvent vägrar svara mig den vägen...

Hmm, hur är det om man har ett Familjekonto - får jag tillgodoräkna mig familjens flygningar inför denna challenge isf? Någon som har frågat? Någon som kan fråga via chatten som jag inte har turen på min sida och de konsekvent vägrar svara mig den vägen...
Garanterat inte.

Märks att jag inte flyger lika ofta längre... behövde bara 5 ToR för 30K :)
Det skall nog gå utan allt för mycket problem...

Självklart räknas det inte om någon annan flyger.

Man måste skilja på intjäning och saldo. DU tjänar poäng/segment som ger status etc men dina poäng kan deponeras på ett familjekontos saldo.

Se det som en grind in på en gård - varje familjemedlem har sin egen grind och det är det som går in genom den som respektive familjemedlem får tillgodoräkna sig. Men när poängen väl är inne på tomten lagras de i en och samma hög.

Toppen