Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

Borde det inte räckt med att man köpt biljetter. Hade jag gladeligen gjort och sluppit själva flygandet.
Nej, man måste ha boardat, alltså butt-in-seat, men då det inte är ID-kontroll inom norden så kan någon annan resa istället (om det inte uppenbart är fel kön på resenären :) ), förutsatt att det inte är ungdomsbiljett då ID-kontroll KAN förekomma av de resenärerna.

image.png
Mission accomplished!

Sådärja. Sista flygningen för challengen i lördags. Idag kom poängen in på kontot, daterade i lördags. Idag kom även poängen för både lördagens och söndagens flighter.

Attans också - det blev inga poäng denna gång. :/

Jag hade den här som i en liten ask med 3 "T/R" och 8 segment inbokade. Nu blev det lite ändringar och jag fick ställa in en T/R till Oslo vilket ändå lämnade mig med 6 segment, dvs 3 "T/R". Fick dock inte in några poäng efter den sista flighten och när jag går tillbaka och tittar så inser jag varför - en av flighterna var ju WF och inte SK.. Eftersom jag just då hade mer än tillräckligt inbokat så reflekterade jag inte mer över det men så här i efterhand blir man ju sur på sig själv...

Får trösta mig med att AmEx envisas med att fylla på poängkontot i allt för hög takt... :)

Toppen