31 oktober, men resorna för den 31 har kommit in.
Vi som fått guld nu gjorde väl sista resorna 23:e, det kommer nog ska du se![]()
Det sker inte samtidigt, så du får ge dig till tåls någon dag. Min sista Europa-resa kom in förra veckan, medan mina fasttrack to gold kom igår..
Mvh
/NotRyan
+ 50 000 på kontot och guld även nästa år.
85 000 poäng nu då och nästa kvalifiseringsperiod som börjar 1 maj 2014. Detta blir intressant.
Jag hamnade på 79000 med kvalificeringsperiod 1 aug 2014. Bara man inte lyckas kvalificera sig för Diamond eller vad namnet nu blir, då måste man ju ta galenskaperna till en ny nivå![]()
Blir det en gräns på 100 000-120 000 så är jag rädd för att galenskaperna fortsätter.![]()
Indeed. Jag är dock lite smått bitter, för jag hade inte förstått att man faktiskt skulle få 50k statuspoäng, utan trodde att man bara skulle bumpas upp till guld (vilket jag inte kände något behov av då jag ändå passerade 50k själv ungefär samtidigt som allt detta pågick). Om det alltså är så att man får 50k poäng för dessa resor också så hade jag också gjort dessa resor och varit betydligt närmare EBD nu (eller redan klarat gränsen om det blir 100k).
Oh, well...