Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Förlängning av Guld här också (vilket redan var klart sedan tidigare) men alltid bra med extra baspoäng i väntan på EBD:)

Hoppas att det kommer in friska "fasttrack to gold" poäng snart, fick in min andra resa till Europa i Plus på kontot igår. Visserligen har jag redan 64K men som Ricci påpekade, kan vara bra för ett kommande EBD :)

Mvh
/NotRyan

Jag snackade med SAS igår och dom sa "vi går igenom detta efter 31:a Oktober och uppgraderar konton då".

Jag skulle tro att det är fler än jag som hört av mig till SAS och försiktigt frågat när man får guldstatus. Eftersom jag blivit det till mycket låg kostnad känner jag inte att det är läge att tjata för mycket heller utan snarare tacka och ta emot när det händer.

Hur som helst var jag i kontakt med SAS i fredags och fick följande svar: "Guldkortet kommer dock tidigast 14 dagar efter att kampanjperioden är avslutad, alltså den 31 oktober. Vi kan inte skicka ut kortet tidigare."

Jag kan i och för sig leva med att inte det själva fysiska kortet kommer, men jag vill förstås gärna att min elektroniska profil uppgraderas tidigare. Det borde inte vara så svårt.

Nej, snart blir man ju tvungen att flyga *A utan att blivit guld. (Jag känner att det är ett hot som inte sätter någon större press på SAS)

Ni behöver inte ringa eller kontakta SAS angående detta - vi träffar SAS EuroBonus imorgon och jag kan ta upp frågan där, tror inte det är några problem med kampanjen utan det beror snarare på manuell hantering (och säkert betydligt fler "ärenden" än dom planerat).

Återkommer efter mötet imorgon.

Toppen