Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Hade ju vart kul att haka på...och blev nästan sugen boka last minute nu på onsdag morgon..men sas appen låter mig inte boka Arn-Prg idag :). Full flight? Ser fram emot uppdateringar under dagen.
Finns tydligen risk för det i främre delen med tanke på vad som laddats upp i trolleys. :D

Hade ju vart kul att haka på...och blev nästan sugen boka last minute nu på onsdag morgon..men sas appen låter mig inte boka Arn-Prg idag :). Full flight? Ser fram emot uppdateringar under dagen.

SAS.se visar " Inga avgångar eller för få lediga platser detta datum. Vänligen prova med ett annat datum." på ARN-PRG. Däremot finns det biljetter på PRG-ARN, så alla ska tydligen inte bara vända ;)

Skönt att jag inte jobbar på akuten idag. Då riskerar jag inte att behöva ta hand om en massa intoxikerade BC-medlemmar. Önskar er alla en trevlig resa!

Nu rullar Flygbussen ut från Cityterminalen. Hyggligt med trafik från Kungsbron ner till Vasagatan och där verkar det rätt tjockt med trafik.
Nåja, har man lagt ett par 1000kr på detta spektakel så får jag nöja mig med lite köer. Billigare än ARN Exp. och betydligt smidigare än pendeltåget.
Vi ses i loungen ca 09:45.

Toppen