Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Vi förvarnade crew på vår flight i lördags om att det kan gå åt mer på onsdag. De skulle notera det, men det skadar nog inte med lite mer påstötningar...

Jag tvivlar på att SAS har system för att fånga upp såna tips, troligen en notering som hamnar på "någons" bord och som hamnar i runda arkivet när noteringen hittas i någon avlägsen framtid..

Jag skrev tidigare i den här tråden, men nu så har jag definitivt bestämt mig för att haka på, det här kommer bli ganska galet :)
Jag värmer upp lite genom att åka i morgon också, så jag kommer förvarna crew om onsdagen. Någon mer i morgon också?
22OCT : 4F ner och 4A upp.
23OCT: 5E åt bägge hållen.

Är det någon BC:it med ombord på SK1768 på torsdag?

Startar min Gold Run med CPH-PRG-ARN. Kan bli en bra torsdag...

Sitter på SK1768 prg-arn på torsdag, vet att vi är några till härifrån som också är med.

Kom själv på idag att jag i all min förvirring betalat en liten del med poäng på en av resorna.. Tur att jag upptäckte detta nu och inte efteråt.. Får se hur man löser detta :D

Jag skrev tidigare i den här tråden, men nu så har jag definitivt bestämt mig för att haka på, det här kommer bli ganska galet :)
Jag värmer upp lite genom att åka i morgon också, så jag kommer förvarna crew om onsdagen. Någon mer i morgon också?
22OCT : 4F ner och 4A upp.
23OCT: 5E åt bägge hållen.

Och där träffades vi i loungen. Hej, hej.

Är det någon som flyger till PRG imorgon (23/10) som har för avsikt att komma tidigt till loungen?
Jag kommer vara där ca 08,30.
De som har problem att komma in i Guld Loungen kan nämna att vi har en BC.se tripp till Prag och önskar träffa sina BC.se kompisar så bör det gå bra.

Sådärja! Då var man snart färdigpackad...

prg.jpeg

Toppen