Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Adressen står inte på SAS hemsida längre, men nästa gång, sök och/eller skapa en ny tråd istället för att kapa en befintlig med helt orelaterade frågor. Det gör det bara svårare för andra att hitta svaret i framtiden.

Btw, första träffen utan för SAS på google om man söker efter "sas guld epost" är en länk till en tråd här som har svaret.

Då har jag också hoppat på det här tåget som absolut kommer vara svårt att förklara hemma...

Flyger med SK 1767 och 1768 onsdag den 23 oktober och fredag den 25 oktober. Vi lär väl vara några som ses...

Edit: För övrigt; länken till kampanjen fungerar inte och jag tog aldrig någon skärmdump på min anmälan. Det borde inte föreligga någon risk va? Ibland är man ju extra nojjig över SAS IT...

Last edited:
Skall inte själv flyga till PRG eftersom jag inte fått något erbjudande sedan den 27:e dec förra året. Utredning pågår med SAS. Får se vad det leder till.
Dock ska min kompis flyga från ARN den 23:e så ni alla får ta väl hand om honom. ;)

Skall inte själv flyga till PRG eftersom jag inte fått något erbjudande sedan den 27:e dec förra året. Utredning pågår med SAS. Får se vad det leder till.
Dock ska min kompis flyga från ARN den 23:e så ni alla får ta väl hand om honom. ;)

Synd att du inte såg länken där alla kunde anmäla sig innan den gick ut. Men men, det kommer fler chanser :)

H*vete vad många vi blir som flyger ARN-PRG-ARN 23e :D
Kärrorna måste snart vara fullbokade..premiumkabinen lär vara helt fylld med BC medlemmar ;)
När börjar förfesten innan avgång?!

Synd att du inte såg länken där alla kunde anmäla sig innan den gick ut. Men men, det kommer fler chanser :)

Jo, jag såg länken så visst hade jag också kunnat flyga. Tog en tur med LX i C till BKK i somras och sedan hoppade jag på deras erbjudande från YUL till SIN också i C. Räcker med råge till ett guldkort. Sedan blir det ett CMB-run med en LH-flight från HKG till FRA i F med 747-8i. Får satsa på SAS Diamond istället. :D Då kanske man kan ta en tur till PRG i vår just för EB-poängen.

Jo, jag såg länken så visst hade jag också kunnat flyga. Tog en tur med LX i C till BKK i somras och sedan hoppade jag på deras erbjudande från YUL till SIN också i C. Räcker med råge till ett guldkort. Sedan blir det ett CMB-run med en LH-flight från HKG till FRA i F med 747-8i. Får satsa på SAS Diamond istället. :D Då kanske man kan ta en tur till PRG i vår just för EB-poängen.

Då är jag med! Men då har du ju redan ditt på det torra :)

Då har senator och jag betat av ett leg. Nu jobbar vi och frossar i godsaker på Hilton Prag och Executive loungen.

Kycklingsallad med hommoussås som var riktigt bra men inte lika bra som rostbiffen. Fullt flyg och inte en plats ledig på planet. 5 rader plus. Lunch öl hanns också med till salladen + den obligatoriska mjölkchokladkakan. Flygtid på 1h45 av ett ganska avslappnat crew.

Toppen