Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Drar ihop sig till MR nästa helg (7-8:e), är det någon annan som ska bo på Radisson Blu Park Hotel Athens?
Tänkte att det kanske går att samordna resan från flygplatsen...
Jeg tok en overnatting den helgen, ankommer fra OSL kl 20 om kvelden den 7. juni, og drar med samme fly tilbake til OSL kvelden etter, og er evt interessert i noe slik. Spørs dog på hvordan det evt passer med deg, om du kommer fra ARN (som jeg antar at de fleste her inne gjør)?

Det finns viss risk att Metron kostar 48 euro enkel också... Eller hur Flood ;-)

Korrekt, om man lämnar ofrivilliga donationer till metrons mer långfingrade invånare kan det bli precis hur dyrt som helst. I mitt fall 40 euro... :mad: Men, jag fick ju i alla fall behålla plastkorten...

Metro är också ett alternativ, 8 euro enkel eller 14 euro t/r (inom 48h).

Från flygplatsen till Hilton gick det att åka utan byte, men Radisson krävde ett byte. GOTATH har koll på detaljerna.

Exakt. Från flygplatsen finns det bara en metrolinje som går 00' och 30'. För Hilton kliver man av vid Evangelissimos eller Syntagma. Till Syntagma tar det cirka 40 min. För Radisson krävs byte vid Monastiraki till gröna linjen mot Kfissia. Kliv av vid Victoria och gå cirka 300m. Det ligger en stor park som man ska ta sikte mot. Vid ena hörnet ser man Radisson.

Jag, David och iRobert delade på taxi till flygplatsen från Radisson. Kostade 38€ inkl tre små väskor. Tog runt 25 minuter och bilen började skaka oroväckande när hastigheten översteg 150... :p

Knyter lite an till denna och denna tråd, men hur har det gått med poängen för Aten-flygarna? Själv har jag fått in poäng för GOT-ARN & ARN-ATH, men inget för ATH-CPH, CPH-GOT, trippla poängen eller MajPlusbonusen a 2k. Visserligen bara gått tre dagar, men ARN-ATH tog inte ens 24h..

Knyter lite an till denna och denna tråd, men hur har det gått med poängen för Aten-flygarna? Själv har jag fått in poäng för GOT-ARN & ARN-ATH, men inget för ATH-CPH, CPH-GOT, trippla poängen eller MajPlusbonusen a 2k. Visserligen bara gått tre dagar, men ARN-ATH tog inte ens 24h..

ARN-ATH på kontot inom 24h.
ATH-CPH-ARN liksom kampanjpoäng lyser med sin frånvaro.

ARN-ATH, CPH-ARN och 2k plusbonus har kommit in.
ATH-CPH och julkalenderbonus saknas.

Jag som reste fram o tillbaka i söndags fick poäng i morse för ATH-CPH och CPH-ARN. Än så länge inget för utresan eller trippla kampanjpoäng. Däremot kom det in 2000 p för "EuroBonus extra points for SAS Plus".

Har fått 1000+4000+4000 för GOT-ARN-ATH-CPH men inget för CPH-GOT än. Den sista av dessa kom in igår.

Toppen