Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Hemkommen från en dubbelstuds lördag och söndag i Athen med Lloyd får man tacka medresenärerna för en trevlig tur, snygg tagg och en hel del nyvunnen kunskap förmedlad av NotRyan på hemresan.
Synd bara att det mousserande vinet på hemresan tog slut direkt efter start...
Verkar va ett kul gäng för en som oftast studsar på ESSF i en PA28 :)

Hemkommen från en dubbelstuds lördag och söndag i Athen med Lloyd får man tacka medresenärerna för en trevlig tur, snygg tagg och en hel del nyvunnen kunskap förmedlad av NotRyan på hemresan.
Synd bara att det mousserande vinet på hemresan tog slut direkt efter start...
Verkar va ett kul gäng för en som oftast studsar på ESSF i en PA28 :)

Tycket inte vi drack så mycket på vägen ner, elelr gjorde vi det? IdaUtanKavaj drack väl ingenting? ;)
Välkommen till forumet, nu är jag rätt säker på att jag hälsade på dig i rulltrappan :)

Troligen, lite körigt att hinna runt. :)
Inte på nerresan kanske, frågan är väl takten på skumvinsintaget hem :)

Vill också tacka för en mkt trevlig nedresa. Jag ångrar mig bittert att jag inte tog mig mod att hälsa jag satt på plats 2A på sk 1833 påväg ner i lördags. Skönt att sitta med rutinerade resenärer som förgyllde resan.

Tycket inte vi drack så mycket på vägen ner, elelr gjorde vi det? IdaUtanKavaj drack väl ingenting? ;)
Välkommen till forumet, nu är jag rätt säker på att jag hälsade på dig i rulltrappan :)

Rad 6 (babordssidan) gjorde vårt bästa för att tömma lagret, trots IdaUtanKavajs måttliga konsumtion. Personalen hävdade att det var slut på bubblor efter halva flygningen, men dom hittade flera gömmor som höll oss i gång hela vägen...

Och självklart: välkommen till våra nya medlemmar!

Vill också tacka för en mkt trevlig nedresa. Jag ångrar mig bittert att jag inte tog mig mod att hälsa jag satt på plats 2A på sk 1833 påväg ner i lördags. Skönt att sitta med rutinerade resenärer som förgyllde resan.

Då får du komma förbi på en träff på Monks och hälsa istället :)

Rad 6 (babordssidan) gjorde vårt bästa för att tömma lagret, trots IdaUtanKavajs måttliga konsumtion. Personalen hävdade att det var slut på bubblor efter halva flygningen, men dom hittade flera gömmor som höll oss i gång hela vägen...

Och självklart: välkommen till våra nya medlemmar!

Det kämpades på hela vägen in i kaklet. Sista drycken ombord för min del var dock en öl som förtärdes under inflygning/landning. Sista klunken som tömde burken gjordes under taxning. :) Har IdaUtanKavaj visat sig på forumet föresten?

Toppen