Finns inget internet ombord så de lär bli svårt för dom15 min i luften och ingen uppdatering än. Skärpning!Visa bifogad bild 38770
iPad-IFE med Sonylurar finns ju iaf.... Och ingen IFE? Nä jag flyger nog "reguljärt" om jag ska över dammen.![]()
Sembl jag tror att ingen BC person är i Houston på måndag, @dalton åker hem nu i kväll, jag åker imorgon och övriga lämnar reda Houston i morgon ( söndagmorgon ), det kan finnas andra som vi inte har koll på och vi inte vet när dessa reser.Hur länge stannar ni i Houston ? Funderar på att smita förbi på måndag på en middag och flyga tillbaka på Tisdag igen
Champagnen er slut....Sitter i "executive" loungen efter en bra Mariott-teaser-beerflight med @David. Här finns det inte mkt annat än vatten, d.v.s amerikanskt och corona... 6C blir platsen hem, ledigt på A än sålänge, bådar gott!
Champagnen er slut....
Misstänker (hoppas, för dagens resenärers skull) att man gör som andra bolag och inte använder upp all skumpa ena vägen. "Slut" betyder alltså hälften kvar.Trist för de som ska åka hem idag då de inte får påfyllning i Houston!![]()
Misstänker (hoppas, för dagens resenärers skull) att man gör som andra bolag och inte använder upp all skumpa ena vägen. "Slut" betyder alltså hälften kvar.![]()