Senaste nytt

Vi som åker BA 787 Dreamliner till London

Du menar alltså att Jacob vid något tillfället inte kommer att befinna sig i en premiumkabin? ;)

WT+ är väl premium det också, eller?

Vad gäller Hilton, så såg jag nyss att det fanns rum på mitt hotell för £129/natt. (Double Tree London Tower alltså) Tror det var fullt avbokningsbart, så det kan ju vara bra att ha som backup iaf.

Vad gäller Hilton, så såg jag nyss att det fanns rum på mitt hotell för £129/natt. (Double Tree London Tower alltså) Tror det var fullt avbokningsbart, så det kan ju vara bra att ha som backup iaf.

Jag bokade in två nätter där med avbokningsmöjlighet, så har jag i varje fall någonstans att bo

Funderade själv på Radisson alt. Hilton men en hint om var en ev. programpunkt med BA
äger rum skulle kunna vara ett bra ingångsvärde för var man skall bo iaf. första natten.
Kan Martin eller Concorde ge någon ledning ?

Kom igen nu Kricka, boka ett rum på "mitt" DT så tömmer vi ett par minibarer där. ;) Det är ju bara att ta något som är avbokningsbart så kan vi ändra oss om det kommer ny information.

Någon mer som betalt men som har problem? Jag betalade och har fått bekräftelse på betalningen redan i torsdags men då jag klickan på länken för att se info på "checkmytrip" så finns jag inte... :-(...

Toppen