Senaste nytt

"Vi smygstartar vår stora resekampanj" Boka senast 27 maj

Tobbe.O

Medlem
Res: 21 juni 2024 - 29 mars 2025
Boka senast: 27 maj 2024
Avboka kostnadsfritt inom 24 timmar efter bokning

Europa pushas men när jag kollar C till USA hittar jag bland annat ARN-EWR tor för 15000kr och PLUS för 6000kr. :)
Skynda fynda! :)

Screenshot_20240521_105655_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20240521_105649_Samsung Internet.jpg



 

GOTBound

Medlem
Det finns inte en resa för 499kr när jag väljer GOT som utgångsflygplats på kampanjesidan, skralt med kapanjpriser överhuvudtaget.
En konsekvens med få direktflyg och all matartrafik går via CPH och ARN vilket driver upp totalpriset, känt GOT fenomen som ofta ställer det även för EuroBonusbokningar map. tillgång på GOT-ARN/CPH, ARN/CPH-GOT delen av resorna.

 

Davvelavve

Medlem
Kul att SAS har ett så nära partnerskap med SQ, men trots det kan man inte boka bonusbiljetter med SQ.

"RES MED SINGAPORE AIRLINES
Sugen på ett besök till Singapore? Vår stora resekampanj sträcker sig även dit. Vårt fortsatta nära partnerskap med Singapore Airlines tar dig direkt från Köpenhamn till Singapore med dagliga avgångar från och med 1 juli. De tar dig även hela vägen till Bali och Australien, med god mat och dryck att njuta av under den långa resan."
 

JacobGBG

Medlem
Det finns inte en resa för 499kr när jag väljer GOT som utgångsflygplats på kampanjesidan, skralt med kapanjpriser överhuvudtaget.
En konsekvens med få direktflyg och all matartrafik går via CPH och ARN vilket driver upp totalpriset, känt GOT fenomen som ofta ställer det även för EuroBonusbokningar map. tillgång på GOT-ARN/CPH, ARN/CPH-GOT delen av resorna.

Har gjort samma reflektion när jag tittade runt. Finns ett par attraktiva priser till NordAmerika men upplever att det började redan vid introduktionen av Atlanta-linjen.
 

Gnopps

Medlem
Det finns inte en resa för 499kr när jag väljer GOT som utgångsflygplats på kampanjesidan, skralt med kapanjpriser överhuvudtaget.
En konsekvens med få direktflyg och all matartrafik går via CPH och ARN vilket driver upp totalpriset, känt GOT fenomen som ofta ställer det även för EuroBonusbokningar map. tillgång på GOT-ARN/CPH, ARN/CPH-GOT delen av resorna.

Det finns till Stockholm för 499kr de flesta dagar:
1716442727094.png
 
Toppen