Senaste nytt

Vi måste prata om SAS Danmark...

Spelar ingen roll om man är pandion eller gör sin första resa någonsin med sas eller Star Alliance. Man ska alltid bli väl bemött och få trevliga svar även om svaret kanske inte är det man vill ha.
Jobbar man i ett serviceyrke är detta a och o. Skriv gärna till sas och berätta om din upplevelse, enbart på det sättet som de blir medvetna om problemet och kanske kan åtgärda det.

Ok! Bra att veta till nästa gång. Oavsett detta kvarstår dock min huvudpoäng, att *sättet* som SAS loungepersonal på Kastrup (till skillnad från Arlanda där det gick alldeles utmärkt att göra så här tidigare idag!) bemöter sina kunder är helt orimligt. Jag har inga som helst problem att ta ett "nej" men däremot har jag problem med att man blir behandlad som i det närmaste kriminell när man reser i SAS Plus och har varit synnerligen lojal till den allians som SAS ingår i..
Du verkade ju haft lite problem med att ta ett nej i alla fall denna gång eftersom du tjatade dig in i loungen ändå.

Igen, jag försvarar inte om du blev dåligt bemött, som @palmen skriver så skall man bli det oavsett om man är pandion eller som i ditt fall silver-medlem.

Jag har aldrig haft status i Star Alliance -- hur fungerar det när man inte har något FF# inlagt i bokningen och visar upp sitt *A gold card när man går in i loungen?

Mycket bra av personalen. Helt rätt att tillämpa detta system hårt.
Varför? Jag har Star Gold och flyger med Star Alliance. Om någon möjligen klagar skulle det vara TK som inte får poängen, å andra sidan har jag totalt krediterat närmare 300k miles med dem så de borde inte vara så missnöjda.

Det er vel begrænset hvor sure de kan have været hvis de - mod deres regler - alligevel lod dig gå ind.og endda op ad trappen.....

Toppen