Senaste nytt

Vi kan tyvärr inte hitta störningsuppgifter i denna bokning. Kontakta SAS Customer Service.

GOTBound

Medlem
Nån som vet vad det betyder? Gäller en bokning med SAS, GOT-BKK-GOT.
Jag hade precis detta för en bokning GOT-ARN-LHR där de ändrat flygplanstyp till ATR-72 och således krympt anslutsningstiden på ARN.

Jag chattade med Diamondsupporten och de bedyrade att det inte var ngt konstigt med bokningen.
Resan inkl incheckning och själva flygningen avlöpte även den utan några som helst bekymmer.
 

intuition

Medlem
Jag har haft det massor av gånger. Det är när bokningen är markerad för någon sorts ändring men där MMB inte kan hitta vad.

Tex jag hade en inställd flygning och ombokning till annan avgång. I MMB får jag upp meddelandet och bara de nya bokningarna. Tidigare har väl original-bokningen visats (med rött?) och sedan nya boknigen. Och nu kan sidan inte det längre och ger då det felmeddelandet.
 

Hachans

Medlem
Har också haft samma problem. Det skedde när flyget en gång i tiden (i mitt fall augusti) fått en schemaändring. För min del brydde jag mig inte om ändringen då eftersom det fortfarande fungerade med nya tiden. När jag väl nu kom på att jag ville boka om denna flexibla biljett till en annan dag så låg det fortfarande kvar en spärr på bokningen sen schemaändringen och systemet ville bara låta mig ändra till avgångar samma dag. Bland annat med felmeddelandet som det du nämner ovan.

Snabb kontakt med kundtjänst via chatten löste det hela och jag kunde boka om.
 

Lasse Kongo

Medlem
Ok aldrig sett det innan. Ringde kundtjänst som inte heller sett det innan. Fick som svar att det betyder att det inte finns något fel.
 
Toppen