Senaste nytt

Vi är nu 8 000 000 EuroBonus - medlemmar!

Läser vi in något i boardingkorten de håller upp? Kanske en ny linje NOR - CAN under 2025?
Den 8-miljonte medlemmen var en person som precis flyttat till Norge från Kanada, (och därför blivit medlem i Eurobonus) och vann en resa i Business hem till Kanada för att besöka familjen.

Skulle tro att man ej skall läsa in något ytterligare dolt budskap utanför det.
Men visst,.. skulle väl kunna dyka upp en säsongs-linje, även om jag har väldigt svårt att tro det. Och att det då inte redan skulle varit annonserat.

Den 8-miljonte medlemmen var en person som precis flyttat till Norge från Kanada, (och därför blivit medlem i Eurobonus) och vann en resa i Business hem till Kanada för att besöka familjen.

Skulle tro att man ej skall läsa in något ytterligare dolt budskap utanför det.
Men visst,.. skulle väl kunna dyka upp en säsongs-linje, även om jag har väldigt svårt att tro det. Och att det då inte redan skulle varit annonserat.
Ah då fanns de ändå någon kontext men inte den vi förväntade. Tack för infot, lite kul ändå!

8 Miljoner, det var inte få det.
Undrar hur många som är EB:S, G, D? det är 8 miljonersfrågan
Pandion är väl ett fast tal om jag minns rätt som fördelas på de "bästa" kunderna i norden och övriga världen ~2000?

Min erfarenhet av vänner, bekanta, arbetskompisar mm, så blir det oftast inget för de aldra flesta.
Någa få poäng som förfaller, när de eventuellt får ihop till nån resa hittar de "aldrig" nått

Pandion är väl ett fast tal om jag minns rätt som fördelas på de "bästa" kunderna i norden och övriga världen ~2000?

Min erfarenhet av vänner, bekanta, arbetskompisar mm, så blir det oftast inget för de aldra flesta.
Någa få poäng som förfaller, när de eventuellt får ihop till nån resa hittar de "aldrig" nått

Att säga att man inte hittar något tyder bara på dålig planering/intresse. Även om poängen förfaller imorgon så kan du fortfarande boka en resa ett år framåt i tiden för poängen :)

Att säga att man inte hittar något tyder bara på dålig planering/intresse. Även om poängen förfaller imorgon så kan du fortfarande boka en resa ett år framåt i tiden för poängen :)
Exakt, kombon låg kunnskap ihop med bristande intresse hjälper inte till där.
Sen lägger man till brist på fantasi och att man inte vill resa i "onödan" så är "caset" klart.

Håller med i diskussionen om spridningen. Om jag bara går till mig själv och familjen (4 pers), alla är naturligtvis medlemmar, dessutom har jag "poolat" ihop kontona. Men det flygs väldigt sällan, typ en gång vartannat år. Men efter det att Miles and More's kreditkort försvann, så har jag börjat samla poäng via SAS-mastercard, i mindre skala, räcker till ngn inrikesresa då och då och eventuellt en resa i Europa. Men, som sagts, den inaktiva svansen lär vara väldigt lång. Sen lär det finnas ett gäng som är som mig, vi har ett annat huvudprogram, BA i mitt fall, men vi vill inte flyga eller betala med kreditkort om vi inte får poäng. Slutligen har vi dom som har Eurobonus som huvudprogram och som hänger här, men det lär väl inte en vara en promille av dom 8 miljonerna:D

Toppen