Senaste nytt

Vettigt hotell i Sundsvall?

I en låst artikel i Sundsvalls tidning står det att Clarion Sundsvall har gått back 38 miljoner på 3 år.
Inte så konstigt med tanke på att det är en ganska stor överetablering av hotell i hotellstaden Sundsvall.....

I en låst artikel i Sundsvalls tidning står det att Clarion Sundsvall har gått back 38 miljoner på 3 år.
Inte så konstigt med tanke på att det är en ganska stor överetablering av hotell i hotellstaden Sundsvall.....
Dessutom små rum för ett Clarion, och lite daterad trots renovering. Skulle kanske klara sig bättre som ett Quality eller Comfort inom kedjan.

Nja, tänker du på rätt hotell?
Hotellet byggdes nytt och invigdes i augusti 2021.

Best Western Baltic blev det för att avsluta tråden. Helt okej hotell, rummen inget speciellt alls men väldigt bra läge och otroligt bra personal tycker jag. Frukost bra och bra ordnat om man har med sig hund.

Ett bra val! Mitt go-to-hotell i Sundsvall. Bra priser, trevlig personal, riktigt bra frukost. Inte så jättesexiga rum, men de funkar. Bra gym.

Sen är jag lite partisk. Får man rum in mot gården ser man in mot min mormor och morfars gamla lägenhet där de drev fotoatelje och där jag spenderat mycket tid under min barndom.

Jag har dessutom jobbat i disken på hotellets restaurang en gång i tiden.

Sist men inte minst så sponsrar hotellet mitt älskade hockeylag ❤️

Toppen