Senaste nytt

Verktyg för att hitta flygbolag som trafikerar en viss flygplats?

Matore

Medlem
Vad använder ni för verktyg för att se vilka bolag som trafikerar en viss flygplats. På ita Matrix kan man inte utelämna dep airport.
Tänker främst på Skiathos i april.

Intressant fråga!
Förut kunde man använda routemap verktyget från innosked.com men Star finns inte med där längre.
Jag brukar ta google flights, sätta flygplatsen som avrese, typ europa som destination och markera endast direktflyg. Därefter gå till kartan och se till att "uppdatera kartan när den flyttas" är markerat och panorera över världen för att få fram flygplatserna.

Intressant fråga!
Förut kunde man använda routemap verktyget från innosked.com men Star finns inte med där längre.
Jag brukar ta google flights, sätta flygplatsen som avrese, typ europa som destination och markera endast direktflyg. Därefter gå till kartan och se till att "uppdatera kartan när den flyttas" är markerat och panorera över världen för att få fram flygplatserna.
Ah tack, visste inte man kunde göra så på Google Flights!

Intressant fråga!
Ah tack, visste inte man kunde göra så på Google Flights!

Tyvärr är det långt ifrån alla bolag som finns på Google Flights. De visar bara flygbolag de har bokningsavtal med, i princip.

Jag kör konstant följande två:
Flightconnection.com
Wikipedia - söker på flygplatsen och ser en oftast väldigt bra uppdaterad lista över flygbolag och rutter

Toppen