Senaste nytt

Verkar tji att hitta en bonusreda till San Francisco....!?

Flood

Medlem
Nu verkar man vilja ha 108.000 poäng för resan i exemplet ovan på best availability
Och jag hittar inte en enda ren bonusbiljett på i princip hela året till SF. I alla fall inte de månader jag kollat på och då söker jag ändå så långt bort som September nästa år!

Det finns relativt gott om ekonomibiljetter till SFO i januari,februari, mars. Du kan t.o.m. åka business dit 4 februari och hem 16 februari om tid finnes till det. Eller ta eko en väg och business en annan så öppnar utbudet upp mer och kanske passar bättre för en kortare resa.

Sök sträcka för sträcka och kolla bara CPH-SFO först så ser du "basutbudet" så att säga.

Resten av året finns det mest biljetter från SFO och inte mycket till, alternativt går dt inte att få ihop vettiga kombinationer.
 

tic

Medlem
Jag började kolla ARN-SFO tillgången i Go i augusti (när min AMEX 2-4-1 föll ut). Var intresserad av resa för två under något av skolloven läsåret 14-15. Det fanns inte, men däremot fanns det då hyfsat mycket vid andra tillfällen (endast Go) både under höst och vår. Efter att ha gått in och kollat under ca 6 veckors tid, 2-3 ggr per vecka hittade jag till slut ett par biljetter under sportlovet 2015. Gissar att det var en avbokning som någon gjort. Kändes dock rätt tröstlöst att gå in och kolla så många gånger, men är förstås glad att det löste sig till slut. Hade ju förstås varit roligare med business. Har bara sett en enda enkelbiljett tillgänglig i businessclass till (eller var det från) SFO sedan linjen infördes och det var inte under det här sex veckornas frenetiska kollande.
 
Toppen