Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

"Det låter kanske galet att ge bort poäng värda över nio miljoner dollar – men enligt SAS själva har investeringen redan betalat sig."
En miljon poäng - "Det räcker till business class till Tokyo tur och retur" enligt artikeln lol

Idag kom så tillslut de 10 000 poängen för oss som inte nådde hela vägen fram till 15 eller 10 Skyteambolag. Tog bara 5 månader efter avslutad challenge. Tror inte SAS själva förstod innan vilken utmaning det skulle bli att få alla Skyteambolag att kreditera flighter för en ny medlems bonuskunder i alliansen.

Idag kom så tillslut de 10 000 poängen för oss som inte nådde hela vägen fram till 15 eller 10 Skyteambolag. Tog bara 5 månader efter avslutad challenge. Tror inte SAS själva förstod innan vilken utmaning det skulle bli att få alla Skyreambolag att kreditera flighter för en ny medlems bonuskunder i alliansen.

Otroligt, vilket bolag var det som strulade så länge?

Otroligt, vilket bolag var det som strulade så länge?
Inget bolag för min del men vi har väl fått vänta på att alla som satsade på 15 bolag skulle få igenom sina retro claims först, så att ingen av misstsg bara får 100 000 poäng istället för 1 miljon. Läser man tråden på FlyerTalk så har det varit en utmaning med tex Vietnam och China airlines bla.

Inget bolag för min del men vi har väl fått vänta på att alla som satsade på 15 bolag skulle få igenom sina retro claims först, så att ingen av misstsg bara får 100 000 poäng istället för 1 miljon. Läser man tråden på FlyerTalk så har det varit en utmaning med tex Vietnam och China airlines bla.

VN var den som strulade för flera av oss här med.

Inte nog med det, dubbla priset för att flyga med dom.

Last edited:
Idag kom så tillslut de 10 000 poängen för oss som inte nådde hela vägen fram till 15 eller 10 Skyteambolag. Tog bara 5 månader efter avslutad challenge. Tror inte SAS själva förstod innan vilken utmaning det skulle bli att få alla Skyteambolag att kreditera flighter för en ny medlems bonuskunder i alliansen.
Jag tror det förutom marknadsföringen även var ett sätt för SAS att väcka sina nya vänner i alliansen och skicka en massa poängjagare på dem för att ”tvinga” dem att få krediteringen i skick?

• Gilla
Reactions: hco
Toppen