Jennifer95
Medlem
Redan löst revenuebiljetter som jag bokade snart 2 veckor sen, men hamnade på ca 3,2k SEK över en weekend men bara Tarom, KLM, Air Europa. Får lösa AF på annat sättYes, prova 26 november (08:40 - 20:50).
Redan löst revenuebiljetter som jag bokade snart 2 veckor sen, men hamnade på ca 3,2k SEK över en weekend men bara Tarom, KLM, Air Europa. Får lösa AF på annat sättYes, prova 26 november (08:40 - 20:50).
Har inte ens lyckats lägga in EB nummer på någon av mina revenue, men samtliga har gått in manuellt via appen.Har något fått icke-SAS-bokningar (varken flyg med SAS eller bokad hos SAS) att automatiskt dyka upp i appen genom att ange sitt Eurobonus-nummer på en icke-SAS-webbsida?
Samma för mig även Virgin flygÄr det ens tänkt att man ska få upp sådana bokningar i SAS appen?
Jag har iaf delta-bokningar med EB nummer inlagt som inte syns någon annanstans än hos Delta
Samma för mig med Korean.Är det ens tänkt att man ska få upp sådana bokningar i SAS appen?
Jag har iaf delta-bokningar med EB nummer inlagt som inte syns någon annanstans än hos Delta
China Airlines, KLM och Air France, bokat på respektive hemsidor har dykt upp under mina bokningar på SAS. Inklusive en "fantombokning" med AF som jag inte genomförde...Har något fått icke-SAS-bokningar (varken flyg med SAS eller bokad hos SAS) att automatiskt dyka upp i appen genom att ange sitt Eurobonus-nummer på en icke-SAS-webbsida?
Jag kör XMN-CAN-TPE med Xiamen Airlines och China Airlines. Finns flera alternativ om man reser till/från TPE eller KHH (https://www.flightradar24.com/data/airlines/ci-cal/routes).Vad är bästa rutten för att håva in China airlines på en tur genom Asien?